5.2.2011

show me how you burlesque

'
kuva weheartit.com

Sain tossa pari päivää sitten puhelun STS-väeltä. Kysyivät, että sopiiko mulle, jos joudun perheeseen, jossa on vaan host-äiti tai -isä. Vastasin myöntävästi, koska en haluu, että mahdollisuudet perheen saamiseksi pienentyvät.
Äiti (ja varsinkin mummi) oli kyllä vähän toista mieltä. Idea siitä, että asuisin jonkun yksinäisen miehen kanssa ei oo sen mielestä kovin houkuttava. :D Oon kyllä samaa mieltä. Ja muutenkin perhe ois kivempi, koska haluisin päästä elämään sitä amerikkalaista perhe-elämää. Mutta oon hyväksynyt jo sen mitä sieltä tulee, koska jokainen perhe on kuitenkin erilainen ja pelkän host-äidin tai -isän kanssa voi myös muodostaa perheen.
Mutta mitä mieltä te ootte? Haluisitteko mielummin "yksinhuoltajan" vai perheen?

# Kävin eilen kattomassa Burlesque leffan ja nyt oon ihan sen musiikin pauloissa. Käykää ihmeessä kattomassa se, jos tanssiminen ja laulaminen on teiän juttu!

3 kommenttia:

  1. ite oon myös sts kaut menos ja ootan innolt perhe tietoi!ite välil mietin et kui siistii ois et ois vaa vanhempi ku ite oon tottunu isoon perheesee, mut sit jos on hostsisaruksia nii niiten kaut sais helpommin kavareit! :D

    VastaaPoista
  2. Niiden sisarusten kautta sais varmasti helpommin kavereita ja se on just yksi syy miksi haluun perheen. :) Muutenkin perheessä vois ehkä tapahtua enemmän, kun vaan yhden vanhemman kanssa. Mutta enhän mä tiiä, kun en oo vielä kokenut kumpaakaan :D

    VastaaPoista
  3. Musta molemmissa todennäköisesti hyviä ja ehkä huonoja puolia, varmasti viihdyt molemmissa perheissä ja itse ehkä haluisin perheeseen missä vain host äiti tai isä koska itse asun perheessä missä paljon ihmisiä joten ihan kivaa vaihtelua ois pienempikin perhe ;)

    VastaaPoista