17.3.2011

maaliskuun orientaario-testi


Maaliskuun orientaaritehtävässä piti täyttää testi, jossa selviää minkälainen vaihto-oppilas olen ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota. Kysymykset olivat perus "Mitä teet kun koti-ikävä yllättää" tai "Miten menettelet jossain tilanteessa". Mä sain eniten B-vastauksia, jonka mukaan otan kaikki huomioon, mutta täytyy muistaa ettei jokaisiin kissanristiäisiin tarvitse osallistua :)
Jokunen päivä sitten tuli myös kutsu tohon toukokuussa järjestettävään valmennustilaisuuteen. Kaksi kuukautta siihen ja enää 5 kokonaista kuukautta lähtöön. Alkaa jännittämään!

7 kommenttia:

  1. mäkin meen sts:n kautta vaihtoon, tosin ausseihi, et missä ja milloin sul on toi valmennustilaisuus?:)

    VastaaPoista
  2. Se on 14.5. Lauttasaaren jossain koulussa :-)

    VastaaPoista
  3. Myös mä oon menossa vaihtoon jenkkilään ensvuodeks! Luin tossa noi sun aikaisemmat postaukset joita oli tosi mukava lukee, mut ois vähän niistää kysyttävää ja niihin kommentoitavaa:) (ajattelin et huomaat ne paremmin jos kirjotan kaikki nyt samaan:) )

    Ensiksi, ootko menos sille leirille New Yorkiin ennen todellista vaihtovuotta?
    Niin ja sitten et mikä toi ihmeen lappu oikee on et pitää täyttää numerot?:O koska en ainakaan oo saanu mitää tommoista, edes sen sähköpostin mukana?
    Haha ja myös mä sain noita b-vastauksia eniten:)
    Ootko muuten laittanu mitään aluetoivomusta?:) mä laitoin Californian, Floridan ja Miamin.
    Niin ja mä vastasin siihen yksinäisen ihmisen kanssa asumiseen et ei kiitos, sillä oishan se vähän outoa ja porukatkin oli sitämieltä.. Tosaalta siinä voi olla hyvii sekä huonoi puolii:p

    Toivottavasti nähdään ja mäkin koitan väsäillä jonkunäkösen vaihtariblogin kuhan vaan saan aikaseks:)

    VastaaPoista
  4. Hehe, kiva kun oot tykänny lukea, jää ihmeessä seurailemaan :-)

    ja sitten vastauksia...
    Olen menossa sille valmennusleirille Nykiin (ja oon siitä ihan älyttömän innoissani!)
    Mun aluetoivomukset oli California, New York ja Pennsylvania. :)
    Sain sähköpostissa siis semmoisen kaavakkeen mihin pitää täyttää kaikki numerot mitä tänä vuonna saa, ja ymmärsin siitä viestistä, että se on se kaavake, jolla pääsee siihen kohdemaan kouluun. Kannattaa varmaan käydä kaikki sähköpostit läpi, jos et oo vaan huomannut sitä :-)

    ehkä me nähdään tuolla valmennustilaisuudessa ;)

    VastaaPoista
  5. Joo tarkistin tossa sähköpostin ja soitin vielä sts:lle kohta varmistusta tulee asiaan:)
    mun valmentautmistilaisuus on kouvolassa, joten siellä ei nähä, mut ainkin viimeistään nykissä!:)
    Vaikutat tutustumisen arvoselta ihmiseltä, odotan innolla suhun tutustumista!:)

    VastaaPoista
  6. Heh, olen etsinyt netistä muiden vaihtoon lähtevien blogeja koska olen itsekkin lähdössä vaihto-oppilaaksi tänä syksynä. On mielenkiintoista nähdä miten eri järjestöt eroavat toisistaan :)

    Tiedätkö vielä mihinpäin jenkkejä olet lähdössä? Ja saatko suorittaa siellä ajokortin?

    VastaaPoista
  7. En tiedä vielä minne päin olen menossa, mutta toivottavasti saan kohta tietää!
    Olisin saanut, mutten halunnut. Opettelen mielummin ajamaan turvallisesti täällä Suomessa :D

    VastaaPoista