16.5.2011

wishing she had never left at all

Oon miettinyt viime päivien aikana aikaa. Aika=10 kk=vaihtovuosi. Kun sitä miettii, niin se on tosi pitkä aika. Varmasti se menee nopeasti, kun on kaikkea kivaa tekemistä ja hirveästi uutta nähtävää ja koettavaa. Mutta entä se aika täällä koti-Suomessa?
Ja miksi mä oikeastaan mietin tätä? Kaksi syytä: 1. O M G enää joku kolme kuukautta ja 2. Mun paras kaveri on ollut nyt Argentiinassa kolme kuukautta ja daemn ku mulla on ikävä. Vaikka me puhutaan about kerran viikossa, niin ei se facebookissa juttelu oo yhtään samanlaista.

021

Ja oon tosi iloinen, että kaikki menee siellä hyvin, mutta ois se ollut helpompaa jos oltais lähdetty samaan aikaan. No hard feelings :D Ei ei, vitsailen, mutta silti ollaan puoltoista vuotta erossa. Ja se on tosi pitkä aika. No, enää vuosi ja kolme kuukautta!

Eniten pelkään sitä, että ton 10 kuukauden aikana kaverit ns. unohtaa mut, ja sitten kun tuun takaisin niin en enää pääse juttuihin mukaan. Kaikki, joille oon valittanut tästä on sanonut ettei niin käy, mutta who knows. Kaikkee ehtii tapahtumaan tona aikana: vanhojen tanssit, risteilyjä, välitunteja...
Tarkentaakseni vielä: olen edelleen super innoissani tästä ja lasken jo melkein viikkoja, mutta tämmöiset asiat on mietityttänyt mua lähiaikoina.

Tää oli nyt taas tämmöinen avautuminen ja omista tunteista kertomista. Mitä mieltä? Nää pois ja faktat yms tilalle, vai lisää tämmöisiä?

4 kommenttia:

  1. se menee tosi nopeesti se aika siellä:)! et sä ehi paljoo ketään kaipailla;) tsemppii hei

    VastaaPoista
  2. Tälläset vaihtovuodet on iha sairaan hienoi juttui! Otat vaa kaiken irti, mihin päin usaa sit ikin pääsetki... ja 10 kk menee nopee, ku kelaa esim. tätä vuotta ja siel menee aika vamaa liianki nopee:D

    VastaaPoista
  3. et sä mistää ulos putoo ;) me muut vaihtarit pidetää yhtä ;)

    VastaaPoista
  4. geir: i know, me vaihtarit tullaan hallitsee helluu right? :D

    VastaaPoista