27.6.2011

bill please!

Blogi on ollut hieman tauolla, sillä vietin viime viikon Berliinissä. Melkeen joka ilta mietin sängyssä, että a) miten koko vuosi tulee sujumaan, b) läksiäisbileitä ja c) mitä hemmettiä mä pakkaan mukaan?

129
Enää vähän päälle kuukausi. Päivät alkaa vähenemään...

Oli mulla oikeastikin asiaa. Ennen Berliinin matkaa saatiin viimeinen lasku STS:ltä ja äiti ilmoitti maksaneensa sen tänään. Loppusummaksi tuli 8523€, ei oo halpaa ei. Ja tohon ei ole otettu huomioon vielä edes "mun ylläpitoa" (lue: shoppailuja) siellä.

178
Oon harjoitellut englantia - no ok, ostan ihan huvikseenkin - englannin kielisillä muotilehdillä. Suosittelen! :-D

P.S. Muuten, kuinka montaa häiritsee jo tää ulkoasun vaihtelu melkein viikoittain? :-D Haluan vaan, että tää on täydellinen, semmoinen mistä mä tykkään. Ehkä tää kohta saa viimeisen muotonsa. :-)

13 kommenttia:

  1. Sun blogi on nyt hianoo :))) Mistä muuten löydät noita taustoja omaan blogiin :D?

    VastaaPoista
  2. voi kiitos! :) ihana kuulla. Siellä kun muokkaa blogin ulkoasua on semmoinen kohta kun taustat, ja sieltä pystyy valitsemaan tämmöisiä kuvia. :-)

    VastaaPoista
  3. aa, okei :))Itelläki aikeissa alottaa blogi sitte ku tää mun vaihtoprosessi on vähä pitemmällä.( Oon jo nii tohkeissaa että mietin jo blogin ulkoasua XD.) tullee varmaa piiitkää odotus.. :DD Haen vaihtoon tosiaa vasta 2012 syksyllä, mutta kohta alkaa se paperirumBa :D...

    VastaaPoista
  4. ns. paperihelvetin jälkeen vaivannäkö varmasti palkitaan :--)

    VastaaPoista
  5. Joo blogin ulkoasu on nyt perfectoo! J =D

    VastaaPoista
  6. mis kävit ottaa sen viisumi kuvan ?

    VastaaPoista
  7. eikö sen kuvan voi käyä ottaa vaikka iha valokuvaamossa, antaa vaa varalta ne ohjeet niille siihen ni kyllä mää sain ainaki iha oikeenlaisen kuvan:)

    VastaaPoista
  8. julia: thanks sweety!

    ano1: kävin ottamassa ihan perus valokuvaamossa ja vaikka mulla oli ohjeet mukana, niin ei kuvaaja niitä tarvinnut, se tiesi kyllä mitä teki :-D

    ano2: juuri näin :-)

    VastaaPoista
  9. Kuinka paljon koko vaihtovuotesi maksaa jos pelkkä loppusumma on noinkin suuri :o ?

    VastaaPoista
  10. Nooo, kyllä varmaan ainakin vielä yksi tonni menee, ellei enemmän. Mun loppusummassa oli kuitenkin se vapaaehtoinen preppausleiri mukana, joka maksoi tuhat euroa.
    Mutta kyllähän se on tiedossa, ettei tämä prosessi ole ilmainen. :-)

    VastaaPoista
  11. Tää on just sikahelmi täää ulkoasu siis justny:) Hahaa, maksaahan se eläminen jokatapauksessa, asu muualla tai ei:D

    VastaaPoista
  12. Kiitos :-) Niinpä, ja kun miettii, että täällä vanhemmat maksaisivat ruuat, vaatteet, kirjat ym niin kyllähän sekin summa lähentelee kymppi tonni vuodessa. No ehkä hieman liioittelen, mutta kaikki tajuavat pointtini. :-)

    VastaaPoista
  13. Huhhhuh mikä hinta. Rotareiden kautta ois päässy yli puolet halvemmalla.

    VastaaPoista