30.7.2011

viisi päivää onpi jäljellä

Hei kaikki tytöt ja pojat, te kaikki ihanat 51 ja toivottavasti monet muutkin lukijat, fiilis on tällä hetkellä aivan mahtava! Ensinnäkin teitä siis tosiaan on 51! Aivan mieletöntä. Musta on kiva tietää, etten kirjoittele näitä höpinöitä ihan kuuroille korville. :-)

Otsikkoon viitaten siis tosiaan viisi päivää jäljellä, mutta kumma kyllä mua ei jännitä ollenkaan. Välillä tulee outo tunne vatsaan, kun ajattelen elämää muualla kuin Suomessa, mutta tunne on lyhyt ja se unohtuu nopeasti. Miten teillä muilla vaihtareilla siellä ruudun toisella puolella? Jännittääkö teitä jo?

Viime päivinä mulla on ollut hieman kitkaa kotona, varsinkin äidin kanssa. Luulen että se johtuu siitä, että molemmat purkavat turhautumistaan ja jo valmiina olevaa ikäväänsä. Eiköhän ensi viikko suju kuitenkin paremmin, kun lähtöön on enää muutama päivä.


# Pakkaussuunnitelma on valmiina. Edistystä siihen hommaan.
# absolutely enchanted

2 kommenttia:

  1. mulla on vähän alle kaks viikkoa lähtöön ja ei tunnu yhtää silti et lähtis eikä mua kyl jännitä yhtää :D munki pitäis kohtapuolin alkaa pakkailee, koska mä tiedän et muuten jätän sen ihan viimetippaa.. :)

    VastaaPoista
  2. julia: täällä päin sama ongelma tosiaan :D

    VastaaPoista