14.9.2011

kuulumisia

On ollut pienta hiljaiseloa, pahoitteluni! Voisin nyt kuitenkin kertoa mita on tapahtunut viime aikoina.

008
Ensimmaiseksi oon ollut nyt 6 paivaa kipeana, paranemaan pain oon kuitenkin menossa. En onneksi ole ainoa joka on kipea, noin puolet koulusta karsii samasta taudista :-D
002
117
picture of me being sick, taken on Saturday

Ostin mun lemppariartistin keikalle lipun, Taylor Swiftin siis. Lippu oli aika kallis, mutta uskon etta keikka on joka pennin arvoinen. Keikka on lokakuun kahdeksas, viela kuukausi ja paasen bilettamaan rajusti! :--)
019


Lauantaina oli tennisturnaus, jossa mun olisi pitanyt pelata. Joudin kuitenkin jattamaan valiin taman typeran flunssan takia - en ollut yhtaan kettuuntunut.... Menin anyways mukaan kannustamaan ja vaikka mun koululla ei mennytkaan ihan mahtavasti, niin silti mulla oli hauskaa! Se oli ensimmainen tommonen matka tennisjoukkueen kanssa ja paasin tutustumaan paremmin muutamiin ihmisiin, jee.
073
084
093


Isantaperheen kanssa menee tosi hyvin ja muutaman kaverin kanssa oon kaynyt ulkonakin. Elama siis hymyilee! Joka paiva on kivempaa. :-)
011

Mites muilla vaihtareilla?

# Mulla oli hieman vaikeuksia tan postauksen kuvien lataamisessa, tan piti tulla ulos jo sunnuntaina..

3 kommenttia:

  1. Kiva postaus. Voimia ja jaksamista sinne! <3 =) J

    VastaaPoista
  2. urheillessa menee :) mutta hyvi menee! :D

    VastaaPoista