31.10.2011

this week was fun

Meidan koulussa vietettiin Red Ribbon-viikkoa, jolloin joka paiva pukeudutaan teeman mukaisesti. Koko viikon idea on vastustaa huumeita, ja meilla oli (erittain valistava..) luento huumeista ja mihin ne voivat johtaa. Viikko oli hauska, koska monet pukeutuivat edes jollain tavalla. Jee Amerikka!

MAANANTAI:

018
Maanantaina oli pyjamapaiva. Koska mulla ei ollut minkaanlaista sopivaa yopukua, niin pistin svetarit jalkaan ja letin, jotta nayttaisin silta, kuin olisin juuri noussut sangysta :--D

TIISTAI:

004
Tiistaina vietettiin kaksospaivaa. Olin kaksonen mun kaverin Cassidyn kanssa. Pistettiin paalle samanlaiset paidat ja bandanat paahan. Monet teki just tolleen, etta oli samanlainen paita ja huivi hiuksissa.
010
Nami nami lounas - juustovoileipa koulun ruokalasta. (ei tosin minun, hui en pystyis syomaan noin paljon juustoa)

KESKIVIIKKO:

021
WESTERN DAY JA MUN BOOTSIT!!!

TORSTAI:

016
Torstai oli thacky-day, mutta koska en ole mauton niin en pukeutunut :--D
021
Oon opettanut muutamille suomea!
033
051
187
Illalla menin Sarahin luokse pelaamaan Just Dancea WII:lla ja meilla oli ihan superhubaa. Kuvassa mina ja Mickie tanssitaan Keshan Tik Tokin tahtiin...

PERJANTAI:

221
Viikko huipentui siihen, etta pukeuduttiin punaiseen. Ma olin varustautunut punasella hupparilla, flipflopeilla ja huulipunalla!
048
Illalla menin katsomaan host-siskon kuorokonserttia.
055
... ja lopulta menin syomaan Dinahin ja Austinin kanssa.
094
mmmmmm hampparii.

LAUANTAI:

136
Leivottiin cupcakeja, oli muuten tosi hyvia!
183
Teksasilainen peli: heita hevosenkenka ja osu metallitikkuun. Ehka se jollain tavalla muistuttaa vahan molkkya? En tieda, mutta ma en osunut lahellekkaan.
177
Lauantaina mentiin auttamaan tolkkien keraamisessa. Ideana oli, etta seniorit menee keraamaan ovelta ovelle tolkkeja ja tolkit lahjoitetaan kirkolle hyvantekevaisyyteen.
207
Lauantai-ilta vietettiin kirkon Halloween Trunk or treat-tapahtumassa, jossa lapset pukeutuivat ja kavivat kerjaamassa karkkia kirkon jasenilta. Makin ehka pukeuduin ja kavin kyselemassa karkkia, mun puvun naatte tosin vasta huomenna, kun oikea Halloween koittaa! Oon erittain innoissani!
218
234
251
mun saalis, enka edes kiertanyt kun parilla ihmisella!! hahah huomenna saan varmaan 23 kiloa karkkia!

SUNNUNTAI:

Vietettiin sunnuntai-ilta kirkon jasenen tammosissa nuoriso, en tiia miksi sita pitaisi kutsua.. juhlaksi? Anyways, koko ideana oli menna maistamaan milta orava maistuu ja viettamaan aikaa nuorien kanssa. Meilla oli hauskaa ja seuraava kuva voi jarkyttaa ihmisia.
297
ei tama :--D
299
... vaan tama. Orava. Kuollut. Paistettu.
312
Nora, ennen ja jalkeen oravan maistamisen.
345
Lopuksi pelattiin Apples to apples-pelia, joka taitaa olla maailmanhistorian hauskin peli.

Tammoinen oli mun viikko, sori kuvaplajayksesta!

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Oot super nätti tossa bootsikuvassa =)

    VastaaPoista
  2. toi kurpitsapäinenukko o hauska :DD ja orava ällö D: ja Nora kaunis (varsinki siin "mauttomuus-päivän kuvassa :]) JA käyttääks noi oikeesti siel uggsei?? eiks siel oo lämmin...? vai oot sä vaa pohjolan neito ja kuljet lipokkais :DD

    VastaaPoista
  3. Näyttää hyvältä.. Meilki oli samanlainen viikko, mut en osallistunu, hehehe. Fuddruckers (ButtFuckers) on ihan sika hyvä, eiks je? Herrrrkullista! Ps. En tiedä miten teillä siellä, mutta Thacky = gay :D

    VastaaPoista
  4. aliisa: kurpitsapaaukko itseasiassa:D se orava on juu aika allottava... KIITOS! kuules taalla on semmonen 20 astetta ja nail on kylma, naa alko kayttaa uggei jo jossain syyskuun puolesvalis :D

    tino: olisit osallistunu!! ja joo toi fuddruckers on ihan mahtava mesta, nam! :D oho oon kirjottanu sen vaarin "tacky" mut anyway... :D

    VastaaPoista