2.11.2011

do you have candy in finland?

.... kylla, tuon kysymyksen sain eilen, kun vietettiin HALLOWEENIA! Voin kertoa, etta olin lievasti sanottuna innoissani. Kaytiin trick or treattaamassa host-siskon ja host-veljenpoikien kanssa, ja saatiin aika hyva saalis. Olin pukeutunut Taru Sormusten Herrasta hottis Legolakseksi - shh. Mulla oli omasta mielestani ihan mahtava asu. Ja loysin Frodonkin kadulla harhailemasta...

245
004
039
033
037
monet olivat koristelleet talonsa ihan kunnolla....
061
lapsi on iloinen, kun saa karkkia
055
mun saaliini!

4 kommenttia:

  1. Siis kuin mahtava asu!!! Legolas <3 noi kummitukset näyttää iha hattivateilta :D noitten karkkien takii mun päässä soi 50 centin candy shop :---D

    VastaaPoista
  2. Kiitan! Niin munkin mielest, meinasin jopa sanoo sen, mut sit tajusin, ettei ne tietais mita hattivatit on. :D

    VastaaPoista
  3. auts toi rip obama kyltti :S hahah legolas on kyl iha paras! ;)

    VastaaPoista