11.1.2012

you hoped for: friends

Mun ei ihan viela pitanyt tehda tata postausta, mutta kun tulin aikaisemmin koulusta kotiin huonon olon vuoksi ja DVD-soitin on rikki, joten paatin julkaista toivepostauksen toisen osan. Paljon pyydettiin juttua kavereista, joten tassa tulis juttua kuvien kera!

011
Laheisin taalla mulle on, ihan ymmarrettavasti, mun host-sisko McKenna. Ollaan saman ikasia ja vaikka meidan luonteet eroaakin hieman, niin tullaan silti tosi hyvin juttuun. Kenny on ykkonen meidan tennisjoukkueessa, ja silla on ihan mahtava huumorintaju. En voi ees laskea kuinka monta kertaa oon nauranut vedet silmissa. Aika hassua, etta meista on tullut nainkin laheiset jo nain lyhyessa ajassa. Pystyn kertoman Kennylle melkein mita vaan ja yleensa han ajattelee samalla tavalla kuin mina. Koulussa ja kotona on paljon helpompaa, kun on joku saman ikainen jonka kanssa jakaa huolet ja joku joka oikeasti tietaa mita koulussa tapahtuu.
Kun luin perheen ensimmaisen kirjeen, niin mulla oli omat epailykseni. Kenny olisi kuulemma hiljainen ja hanella olisi "omanlainen huumori". No, omanlainen huumori hanella todellakin on, mutta onneksi se sopii yhteen mun kanssa! Ja hiljainen, pah. Koulussa Kenny ei ole mitenkaan kaikkein suosittu eika puheliain, mutta kotona kaikki on erilaista. McKennassa parasta on se, ettei han valita pienista. Draama ei oo sen juttu. En olisi voinut toivoa parempaa perhetta. <3
460
Mun paras kaveri taalla on Dinah, saksalainen vaihto-oppilas meidan koulusta. Ensin siella oli vain mina, mutta Dinah tuli kuukautta myohemmin - ja onneksi tuli! Dinah on varman ainoa, joka ymmartaa mua ja jonka kanssa voin puhua ihan mista vain. Vaihto-oppilaana sulla pyorii mielessa kaikenlaiset tunteet ja kaikki erilainen mietityttaa, niin silloin Dinahin kanssa on ihana puhua, koska han ymmartaa ihan oikeasti.Voidaan nauraa jollekkin Amerikkalaiselle hulluudelle yhdessa, eika kukaan ymmarra meita :-D Kaydaan yhdessa shoppailemassa, syomassa, elokuvissa, ja kerran ollaan tehty jopa yokylailykin. Oon tosi onnellinen, etta Dinahin eka perhe ei toiminut, ja sen piti vaihtaa ;D
140
Paras Amerikkalainen ystava on Katherine. Tutustuttiin biologian tunnilla, koska han istuu vieressani. Viime aikoina ollaan lahennetty K:n kanssa tosi paljon. Pystyn hanenkin kanssa jakamaan kaikenlaiset ihmishuolet, ja han minun. Kaytiin katsomassa We bought a zoo-elokuva, koska Katherine on OBSESSED kirahveista! Ollaan saatu monet naurut sen pakkomielteesta kirahveihin :-D Jaetaan samat kiinnostuksen kohteet (paitsi ne kirahvit) ja oon tosi onnellinen, etta ollaan lahennytty enemman.
303
Mun alueryhmassa on muutama tosi kiva tyttonen - yksi heista on Leonie. Han on Berliinista ja laheisin koko alueryhmasta. Ennen joulua han kuitenkin joutui muuttaman Oklahomaan, buu, mutta ollaan edelleen yhteyksissa ja suunnitellaan tulevaisuutta. Tarkoituksena olisi jarjestaa jonkinlainen tapaaminen meitsin, Dinahin ja Leonien kanssa sitten vaihtarivuoden jalkeen, mutta aika nayttaa. Leonie on tosi kultainen ja varmaan kaunein tytto kenet tiedan (kuva ei todellakaan oo paras meista kummastakaan).
085
Toinen tytsy meidan alueryhmasta on Elli, saksalainen myoskin. Ellin kanssa meilla on ihan samanlainen musa- ja leffamaku. Oon kerran yokylaillyt Ellin luona, mutta viime aikoina ei olla oltu yhteyksissa, pitaapahan korjata asia!
042
Sitten tenniskamuihin! Tenniksessa oon tutustunut muutamiin ihan mahtaviin tyttoihin - monet on tosin mua muutaman vuoden nuorempia. Aika hassua hengailla oman pikkusiskon ikaisten kanssa, mutta naa on oikeasti huipputyyppeja. Muistan, kun Mickie tuli ensimmaisena paivana tenniksessa tosi ujosti esittaytymaan. Naytin varmaan hurmaavalta siina helteessa:-) Sen jalkeen ollaan vaan lahennetty ja oon auttanut sita sen ihmissuhdedraamoissa. Ihana tyttonen :-)
198
Oivoi, Michelle.... Michelle muistuttaa mua niiin paljon mun parhaasta kaverista Suomessa! Molemmat on pikkuruisia ja molemmilla on nauru, jonka sa varmasti kuulet ja tunnistat. Aluksi pidin Michellea vahan mmmmm liian mmm aanekkaana ja ulospainsuuntautuvana, mutta paadyttiin kerran syomaan yhdessa ja juttelemaan ihan kunnolla, ja mielipide muuttui heti. Michellen kanssa meilla on myos omanlainen side, silla ollaan pelattu ainakin viisi challengematchia, ja alussa oltiin ihan samalla tasolla. Pelit paattyi muutaman pisteen erolla ja ekaksi ma voitin, mutta sitten havisin, ja voitin, ja havisin. Nyt oon ylempana taulukossa, mutta silti noista alkupeleista muistan ihan jokaisen :-) (myos sen, etta voitin ihan ihka ensimmaisen pelin 8-6!!!)
033
Sarah on yksi tenniskamuista myoskin. Han on hieman hiljaisempi ja ujompi, mutta kun paasin tutustumaan siihen paremmin, niin huomattiin, etta meilla on samanlainen musiikki- ja elokuvamaku myoskin. Kaytiin muutaman kerran lenkilla (kohkoh kavelemassa), han oli se joka esitteli mut Just Dance-peliin ja viime aikoina ollaan kayty pelaamassa tennista yhdessa.
134
Musta tuntuu, etta jokaisella vaihtarilla on yksi Mack kaverina. Tarkoitan siis persoonallisuutta, en nimea:D Mack on se henkilo, joka opettelee suomea ja haluaa nayttaa kaikkia uusia juttuja. Oon opettanut mm. mina rakastan ruokaa ja mina rakastan sinua. Haha, hyodylliset lauseet! Ei harmikseen olla hengailtu koulun jalkeen kertaakaan, koska han on niin pirun kiireinen. Han on neljassa eri urheilussa ja bandissa eika meilla ole yhtaan samaa tuntia. Moikkaillaan kuitenkin kaytavilla ja han on aina iloinen. Aivan mahtava ihminen siis!
334
Cassidy (keskella) oli ensimmainen ihminen, joka tuli juttelemaan mulle koulussa. Se oli ensimmainen matikan tunti, kun han siirtyi toiselta puolelta luokkaa mun taakse istumaan ja kysyi olenko vaihto-oppilas. Istuin lounaalla sitten hanen kanssaan ja han esitteli minut McKenzelle (sivussa). Molemmat on tosi kivoja tyttoja, muttei olla sitten syyskuun jalkeen tavattu koulun jalkeen - suurin syy on ajanpuute. Aina jollakin on jotakin, niin useat suunnitelmat on mennyt puihin. Nyt istun taas lounaalla heidan kanssaan ja voitaisiin vaikka yrittaa jarjestaa jotakin ohjelmaa!
076
Talla kuvalla ei ole oikein mitaan merkitysta paitsi, etta kyseiset henkilot oli mun bilsaprojektissa ja me tehtiin ihan loistavaa tyota. Alex on hauskin ihminen ikina ja Maddy on tosi suloinen - vaikka onkin chearleaderi ;-)
007
Charity (keskella) on ihanin, kiinnostunein ja kiltein ihminen kenet oon koskaan tavannut. Tutustuttiin Kennyn kirkossa, koska sana oli kiertanyt, etta tykkaan korkokengista, niin Charitypa ilmoitti heti, etta meidan pitaa menna kenkaostoksille. :-D Sita ei ole viela tapahtunut, mutta Charity on kaynyt meilla yota pari kertaa ja kirkossa meilla on aina tosi hauskaa. Ai niin, ja Charity on _super pitka_.
IMG_4371
Viimeisina (muttei vahaisimpana) mun uudet Suomalaiset-ystavat, joihin tutustuin Nykin leirilla. Lotta oli se kaikkein avoin ja hauskin meista kuudesta, eika pelannyt menna juttelemaan uusille ihmisille. Lotan kanssa ei varmasti tuu tylsaa!
IMG_4394
Lissun kanssa ollaan jatkettu yhteydenpitoa tekstarein ja han on ollut iso apu aina, jos jokin on pielessa. Lissu on tosi pikkuruinen ja kaunis, seka kaiken lisaksi loistoihminen. Mulle muistuu aina mieleen mun, Lotan ja Lissun puolen tunnin kavely KAATOSATEESSA Nykissa, koska ei saatu taxia. Mentiin ostamaan Lissulle Converset ja myyjat vaan nauro meille, oltiin ihan likomarkia. Naiden tyttojen kanssa pidan varmasti yhteytta myos Suomessa!

Lopuksi kerron viela, etta miten nama kaverisuhteet nyt on syntynyt. Tosiaan se ei ole niin helppoa. Sun taytyy itse yrittaa jutella ihmisille ja olla avoin. Muutamat kyselee alussa, etta ootko vaihtari, mutta jos et itse jatka juttua niin ei siita mitaan tule. Itse kadun vahan, kun en ollut niin hirvean sosiaalinen siina alussa - johtunee mun luonteesta. Toisaalta oon myos ihminen, joka ei tarvitse 8976 ystavaa, muutama luotettava  ja samanlaisen huumorin omaava kelpaa hyvin. Mulla on edelleen muutama tunti, jossa en juttele kenenkaan kanssa - siella ei vain ole ketaan, joka kiinnostaisi mua.
Harrastus auttaa tosi paljon. Mun puolet kavereista tuleekin tennisjoukkueesta, luultavasti sen takia, koska siella vietetaan eniten aikaa ja voi olla vapaammin.
Oon pyydellyt ihmisten numeroita, ja helpointa on lahentya lahettamalla viestia tms. Ite en pelkaa ehdottaa tapaamista, monta kertaa se ei oo onnistunut, mutta pitaa jaksaa yrittaa.
Amerikkalainen kulttuuri on sinaansa erilainen, silla koulun jalkeen ei hengailla kaupungilla noin vain - sosiaaliset suhteet jatetaan viikonloppuun. Se rajaa vahasen mahdollisuutta luoda niita kestavampia suhteita.
Mulla tulee varmasti sailymaan noi vaihtarikaverit ja muutama laheinen Amerikkalainen ystava. Aion pitaa niista kiinni.
Elama ei aina ole taalla ruusuilla tanssimista. Tulee hetkia, jolloin tuntuu, ettei kukaan ehdi/halua nahda tai ystavyyssuhteet heikkenee. Nain tapahtu mulle pari paivaa sitten... Riidan takia "erottiin" ystavan kanssa. Sen kanssa pitaa vain oppia elamaan. Tasta kuitenkin lisaa toivepostaus nro 3:ssa, jossa kerron vaikeuksista, joita olen taalla joutunut kohtaamaan.

9 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus :) mutta mulla on sen verran kysyttävää että harrastitko tennistä ennenku lähit jenkkeihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon harrastanut tennista kymmenisen vuotta, mutten laheskaan yhta vakavalla tasolla :-D ja kiitos paljon!

      Poista
  2. hei tää oli tosi kiva postaus! :)

    VastaaPoista
  3. Nyt on kyllä tapahtunut jotain suurta. Pari viimesintä postausta on ollu ihan sairaaaan mahtavan upean loistokkaan hyviä : D Ja vitsi sul on paljon kavereita siellä! Enemmän kun mulla täälllä tyyliin ; D Mut ihanaa et oot löytäny ystäviä sieltä niin on loputkin 6kk mukava siellä sitten viettää <3 =) J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhahah kiitosta paljon! ja ps. et tarvii muita ystavia ku sulla on mut!

      Poista
  4. Oot häikäisevän kaunis muutamassa kuvassa noista :o !

    VastaaPoista
  5. hahhahahahahah!! rupesin nauraa oikee äänee ku aloin muistelee tota kaatosadet ja niit myyjiii äääää hahahah en kestä!
    ps. hirvee kuva!!

    VastaaPoista