13.4.2012

last 3 weeks

Viime aikoina oon ollut niin kiireinen, etten oo millaan ehtinyt vasaamaan postausta kasaan. Elan taalla tavallista teinityton elamaa: hengailen mahdollisimman paljon kavereiden kanssa, oon viettanyt aikaa vahan enemman yhden pojan kanssa, kamppailen koulun kanssa (mista hitosta ne laksyt yhtakkia tuli??) ja no, teen kaikkea mita tekisin Suomessakin tahan aikaan. (mista tulikin mieleen, etta mun pitaisi tehda valinnat ensi vuodella, nice.) 
Taman viikon lauantaina meilla on PROM, ja mulla on - onneksi - kaikki jo valmiina: mekko, kengat, meikki- ja kampaaja-ajat, seka sain jopa parin! Sunnuntaina tulee varmasti suurempaa postausta niista, alkaa huoliko :--)
Pidemmitta puheitta nyt naihin viimeisten viikkojen kuviin!

127
meitsi, dinah, judith, andrea
117
Eilen menin shoppailemaan kavereiden kanssa. Mulla ei oo varmaan koskaan oo ollut niin hauskaa - viela ei ainakaan Suomi-kavereiden kanssa ole tullut mieleen laittaa viiksi-laastareita nenan alle :-D Tammoisia paivia arvostan eniten! (vaikka mullla olikin essee kirjoittamatta ja olin kotona kymmenen aikaan....)

073
meitsi, charity, mckenna
269
Kuukausi takaperin vietettiin McKennan synttareita, tytto taytti 18 vuotta! Ostin hanelle lahjaksi semmosen torkeen painavan Harry Potter -kirjan, jonka sisalta loytyi periaatteessa kaikki mita on tarpeellista Potterista. Juhlittiin kahdesti, ja joo, hauskaa oli :-)

026
mackenzie, meitsi
131
meitsi, mackenzie, katie, danielle
Viime viikolla meilla oli District tenniksessa, yhdistettyna State team tenniksen osa kakkoseen. Meilla oli siis kolme paivaa intensiivista tennista, ja joo. Meikan kohdalla se ei mennyt niin hyvin. Tai olin kylla itestani tosi ylpea, koska pelasin erittain hyvin (varsinkin kun en ollut pelannut kaksinpelia koko vuoden aikana, ja viikkoa ennen mut siirrettiin siihen..). Sijoituin kolmanneksi - mutta vain kaksi ensimmaista paasi jatkoon. Pelasin paikasta Regionalsseihin yhta meidan koulun tyttoa vastaan, joten jommankumman oli havittava, ja talla kertaa se olin mina. Kahden ja puolen tunnin pelin jalkeen mulla ei ollut enaa yhtaan energiaa siina +30 asteen helteessa. Se oli tosi kova paikka mulle, mutta oon (vihdoin) paassyt siita yli, ja oon ylpea itestani :-) Team tenniksessa sijoituttiin neljanneksi, mutta pelattiin tosi hyvin, vaikka oltiin kaikki niin vasyneita niista kahdesta edellisesta paivasta. Rakastan meidan tennistiimia!

037
Shortsikausi on alkanut! Texasissa on joka paiva 20-30 astetta Celciusta, aurinko paistaa pilvettomalta taivaalta, ja mun rusketusrajat on ihan mieltsit, haha! Paloin muuten ekan kerran taalla, buu!
096
En voisi olla onnellisempi nytten. Ainoa varjopuoli mun elamassa on se, etta taa hauskuus loppuu melkeinpa tasan kahden kuukauden paasta. Mun tunteet on kuin vuoristorataa, silla oon tosi iloinen, etta paasen nakemaan ystavia, isovanhempia ja tietty sita omaa perhetta, mutta perhana soikoon, kun joudun jattamaan tanne ne uudet, ihanat kaverit, jokapaivaisen tenniksen peluun, auringon, Amerikkalaisen iloisuuden.... Okei en itke, en viela. Nyt elan taysilla!

# Muutama kappale joita soitetaan radiossa 247 talla hetkella. Ekaa kahta rakastan, Bieberin uudesta en sen sijaan tykkaa yhtaan, mutta Amerikka nakojaan (ja Chris, joka huolestuttaa mua vahan..).

12 kommenttia:

  1. ihanaaaa postaus! <3

    VastaaPoista
  2. Aivan huippua, kerroppa sitte siitä juhlasta lissää :)!

    VastaaPoista
  3. Ihania ihania shortseja! :) Kelpais tännekin noi kelit jo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, itekin tykkailen noista :) Lupaan tuoda ne mukanani Suomeen (;

      Poista
  4. siis en haluis tonne lämpöön, en yhtää..
    mut ihana postaus (: ! tuli iha kesäfiilis ku luki tota

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon! Kylla mulle taa lampo kelpaa(;

      Poista
  5. mikä kamera sulla on? :) kaikki nää kuvat on nii hyvänlaatusii !

    VastaaPoista
  6. Mooikka..luin just sun koko blogin läpi ja oot tosi kaunis ja kerrot tosi hyvin kaikistt tapahtumist!:)Oon kans mesnos Texasiin, San Antonioon nyt elokuus..Tuun koko ajan vaan innostuneemmaks ku luen tätä pidemmälle, ku sul näyttää olevan niin kivaa siellä vaiks tietenki joskus jotai alamäkiiki on:)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihanan kommentin lahetit :)
      Oi, nauti viimeisista kuukausistasi Suomessa, ja pakkaa ajoissa (mita ma en tehnyt!).
      Alamakia pakostakin tulee, mutta ne pystyy voittamaan iloisella asenteella :-) Onnee sun vaihtovuodelle!

      Poista