4.6.2012

graduation

Perjantaina oli mun koulun valmistujaiset eli graduation. Ma olin siis juniori, eli en valmistunut koulusta, mutta olin kuitenkin ohjelmassa mukana.Vaihto-oppilaat nimittain esiteltiin kaikille, ja saatiin todistukset meidan "outstanding achievement of being an exchange student" = mahtavasta saavutuksesta vaihto-oppilaana. McKenna sen sijaan valmistui oikeasti, joten mulla oli ihan oikea syykin olla siella.
Juhla alkoi silla, kun seniorit kaveli hitaasti paikalleen, koulun toiseksi viisain ihminen toivotti vanhemmat ja muut ihmiset tervetulleeksi, sen jalkeen aideille vietiin ruusut, jonka jalkeen koulun viisain ihminen piti puheensa - lopettaen sen talla hetkella kuuluisaan YOLO-ilmaisuun.
Taman jalkeen vaihtarit esiteltiin, ja saatiin ne hienot ja tarkeat todistukset samalla, kun meikan lemppariopettaja kertoi jotain pienta meista (kuten etta ma ikavoin eniten mun pyoraa, ja oon saanut mielettomat rusketusrajat). 
Taman jalkeen jaettiin stipendit, rehtori piti puheen, ja lopulta koulun 78 senioria saivat diplominsa. Lopuksi otettiin kauhea maara kuvia ja halattiin joitain ihmisia viimeista kertaa yms. Mulla ei ollut surullinen mieli ollenkaan, silla tuun nakemaan ne ihmiset viela ketka haluan.
Mika musta oli makeeta, oli etta koko tapahtuma videoitiin ja lahetettiin suorana internetin kautta, joten pistin Suomi-perheelle viestia, etta jos he haluavat nahda mut saamassa mun todistuksen. He herasivat sitten neljalta aamulla katsomaan sita :-D
Mutta graduation sujui miten olin odottanutkin; aika pitka ja tylsa, mutta silti kokemuksen arvoinen :-)

082 053
067
Kokeilin McKennan kaapua paalle - olisin halunnut pitaa ylla tota!
111 120
126
Kaunis McKenna
150 273 163 287
Simmut kii (Y)
 173
 Throwing the gaps!!
 198

 331
<3

2 kommenttia:

  1. Congrats on graduating. Cute photos!


    XO J
    www.style-worthwhile.com


    PS. Giveaway on my blog!

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia!<3 :)
    Ja sitten sellaista, että ite olisin miettinyt vaihtariksi lähtemistä Jenkkeihin ja ainoa asia minua estämässä on sikäläiset ruokatottumukset. Pelkään lihomista ja pienenkin stressin iskiessä (koulu, kaverit, jopa jääkaappi missä on vain epäterveellistä ruokaa) muutun hulluksi bulimikoksi. Miten paljon vaihtariaika on siis sinua stressannut ja ovatko Amerikkalaiset ruokailutottumukset todella niin pahat, kuin väitetään? Onko sinulle kertynyt lisäkiloja? Kiitos jo etukäteen! :)x

    VastaaPoista